AfrikaMısırHurghada Kızıldeniz Dalışı

Hurghada seyahatimizde beklentilerimiz her geçen gün artıyor ve sıra geliyor dünyaca ünlü Asya ile Afrika kıtalarının aralarından geçen 2.253 km uzunluğunda Hint Okyanusuna dökülen eşsiz sualtı zenginliklerine sahip Kızıldeniz dalışına.

İsterseniz tüm bunlara geçmeden önce Youtube kanalımızdan Hurghada Dalış videomuzu izleyin ve kanalımıza abone olmayı unutmayın 🙂 Sonrasında makaleyi okumak daha keyifli olacaktır.

Kızıldeniz Hurghada dalışı dünyanın en önemli dalış merkezlerinden biridir. Gerek Avrupa’dan ulaşımın kolay oluşu gerekse dalış dışında yapılabilecek aktiviteler Mısır’ı dalış şirketlerinin en gözde destinasyonlar arasında ilk sıralara taşımıştır. Hurghada son zamanlarda Kızıldeniz’in sahip olduğu dalış lokasyonlarında önemli bir yere gelmiştir.

Hurghada Kızıldeniz Dalışı

Gelelim bu güzel günün hikayesine. Her günkü gibi maalesef bugün de erkenden kalktık. Dive Hurghada’nın sahibi sevgili Suzanne ile görüşmemize istinaden sabah saat 08:00’de Ahmed ve Dalia özel bir araçla bizi otelimizden aldılar. Dalış merkezine uğrayıp dalış ekipmanlarımızı aldıktan sonra Hurghada’nın en önemli dalış lokasyonu olan Sharm El Naga’ya doğru yola çıktık. Sağımız solumuz çöl olan yolda arabada eğlenceli arap müzikleri çalıyor. Yani herşeyimizle bölgeye uyum sağlamış hem dalış hem Hurghada hem de Mısır’da yaşam ile ilgili sohbetler ederek yolumuza devam ediyoruz. Yaklaşık 1 saat süren yolculuk sonunda Sharm El Naga’ya vardık. Dalış eğitimi almış olanlar veya hayatında bir kez dahi dalmış olanlar bilirler, dalıcılar kendi işlerini kendileri yaparlar. Bu yüzden araçtaki ekipmanlarımızı kız erkek ayırt etmeden hep beraber taşıyarak hazırlanmaya başladık. Uzun yıllardır (3 yıl) dalmıyor olmamız bize az da olsa stres yüklüyor.

Dalış Ekipmanlarımızı Hazırladık. Rota : Kızıldeniz

Ama buraya kadar gelip de dalmamak olur mu? Tabi ki olmaz! Ama az daha oluyordu. Nasıl mı?

Orkun : Her şey tamamlanmış hep beraber su altına inerken uzun zamandır dalmayışımdan mıdır nedir nefes alamıyor hissine kapıldım.

Resmen nefes nefeseyim. Bir kaç denemeden sonra dalıştan vazgeçip dönemeye niyetlendim ki Ahmed tecrübesini konuşturup hem beni ikna etti hem de su altına inmemi sağladı. Sonrasında heyecanım geçince mükemmel bir dalış başladı.

Orkun’un kısa süreli yaşadığı bu sıkıntı sonrası su altında derinliklerine yavaş yavaş dalmaya başladık. Dive Hurghada dalış merkezi ile gerçekleştirdiğimiz 63 dakika süren bu muhteşem serüven Hurghada gezimizin en unutulmaz anısıydı.

Hurghada Kızıldeniz Dalışı

Su altında görülebilecek balık türleri

Palyaço Balığı

Müren Balığı

Aslan Balığı

ve daha fazlası…..

Kısa Bilgi : Şahin gagalı kaplumbağaları görüp onlarla dalış yapabilme imkanına sahip olabileceğiniz en iyi dönem Mayıs – Haziran ayları arasıdır.

Dalış boyunca yanımızdan bir an olsun ayrılmayan balık

Hurghada Kızıldeniz Dalışı

Çok kısa bir süre önce ufak bir balıkçı kasabası iken son yıllarda Kızıldeniz’in en iyi dalış merkezi haline gelen Hurghada’da Dive Hurghada dalış merkezi ile günlük dalış, batık dalışı, gece dalışı yapabileceğiniz gibi dalış eğitimi de alabilirsiniz.

Çalışanların ilgisi, samimiyeti, profesyonel sualtı fotoğraf ve video çekimleri ve en önemlisi ziyaretçilere sunduğu özel fiyatları Dive Hurghada’yı tercih etmek için yeterlidir.

Rezervasyon ve bilgi için burayı tıklayınız.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

GEZGİN ÇİFT

Biz Orkun ve Neslihan. 2008 yılında hayatımızı birleştirdik. Ardından GEZGİN ÇİFT isimli web sitemizi kurarak gezilerimizi, anılarımızı buraya yazar olduk.

2014 yılında her ikimiz de mesleğimizi bırakıp tam zamanlı gezmeye karar verdik. Aradan geçen kısa bir süre sonra bizimle gezmek isteyenlere liderlik yaparak şimdi hem geziyor hem de gezdiriyoruz.

Hakkımızda daha fazla bilgi için BİZ KİMİZ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Yazılar
İLGİLİ

Hurghada Çöl Safarisi

Afrika'nın çöllerinde safari yapmak hep hayallerimiz arasındaydı. Ama bir...

Hurghada Giftun Adası

Mısır’ın en turistik şehri Hurghada olunca yapılacak aktivitelerin başında şehrin bilinen...

Dev Memnon Heykelleri

DEV MEMNON HEYKELLERİ - COLOSSI OF MEMNON Luxor tapınağından Krallar...

Luksor Şehri Krallar Vadisi

Dünyanın en çok ziyaret edilen turistik şehirlerinden biri olan...