El Nido B Tekne Turu

AsyaFilipinlerEl Nido B Tekne Turu

Filipinler’in başkenti Manila’nın 427 km güneybatısı, Puerto Princesa’nın 238 km kuzeydoğusu, Palawan’ın merkezi konumundaki dünyanın oldukça uzak köşelerinden eko sistemine hayran kalacağımız bir şehir : El Nido’dayız.

Tur çeşitliliği olarak oldukça geniş yelpazesi olan şehirde ilk gün B turuna ikinci güne kombine ettiğimiz A ve C turlarına katıldık.

Tur B’nin ilk durak noktasında snorkel yaparak denizaltı dünyasını keşfe daldık. Ardından görmeyi dört gözle beklediğimiz, tatile çıkmadan önce resimlerine baktıkça hayallerimizden çıkmayan ada’ya doğru ilerliyoruz: Snake Island. Evet gerçekten buradayız. Her ne kadar yağmur yağsa da, yağmur suyundan deniz yükselmiş kum yolu ortaya net bir şekilde çıkmasa da tepeden bu manzarayı fotoğraflamak, dizimize gelen suyun içinde karşı adaya kadar yürüyerek bu doğanın içinde bulunmak enteresan bir hazdı.

Snake Island

Buradan ayrılacağımıza üzülerek Cudognan Mağarasına gidiyoruz. Öğle vakti geldi haliyle karınlar aç! Tur rehberleri mangal başına geçip cız-bız’a başladılar. Halimizi siz düşünün. Sofra kurulup haydi buyrun sofraya denilince bizim suratımız biraz düştü. Çünkü menümüz balık ve domuzdan ibaret (tabi meyve ve salatayı saymazsak). 7 kişi olduğumuz göz önüne alındığında o balık kime yeter ki. Bizim suratın düştüğünü gören turist arkadaşlar bize hayırdır tarzı soru sorunca, kimden ne saklayacaz biz domuz yemeğiz arkadaş bize ters dedik :)) Fakat yukarıda allah var delikanlı çocuklarmış balıklarını bize verip kendileri domuzla idare ettiler. Böylece dostluklar pekişti

Cudognan Cave

Son durağımız olan 7 Commandos Beach’e vardık. Hani bikini katalog çekimleri olur ya işte öyle bir yerdeyiz. Hemen tripodu kurup uzaktan kumandamızı elimize alıyoruz. Bir öyle bir böyle resimler  Bu dünya da poz vermek kimlerin işi ; bir mankenlerin birde gezginlerin  Ve en nihayetinde her köşesi ayrı güzelliğe sahip El Nido’daki Tur B’nin sonuna geldik.

7 Commandos Beach

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

GEZGİN ÇİFT

Biz Orkun ve Neslihan. 2008 yılında hayatımızı birleştirdik. Ardından GEZGİN ÇİFT isimli web sitemizi kurarak gezilerimizi, anılarımızı buraya yazar olduk.

2014 yılında her ikimiz de mesleğimizi bırakıp tam zamanlı gezmeye karar verdik. Aradan geçen kısa bir süre sonra bizimle gezmek isteyenlere liderlik yaparak şimdi hem geziyor hem de gezdiriyoruz.

Hakkımızda daha fazla bilgi için BİZ KİMİZ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Yazılar
İLGİLİ

Coron Adası Gezilecek Yerler

Coron adası, Filipinler'in Busuanga adası olarak bilinen bir dalış...

Filipinlere Gitmek İçin 5 Neden

Asya kıtasının son yıllarda git gide popüleritesi artan ülke...

Filipinler Turu Satın Alırken Dikkat Edin

Filipinler Turları son yıllarda gittikçe popüler olmaya başladı. Hatta...

En Ucuz Yılbaşı Filipinler Turu

Her yıl gelenek haline getirdiğimiz Yılbaşı Filipinler Turu için...