Coron Adası Tekne Turu Part 1

AsyaFilipinlerCoron Adası Tekne Turu Part 1

Coron Adasında 2. günümüz 2 turu birleştirip bol bol denize gireceğimiz güzel bir gün bizi bekliyor. Sabah kalktık hava güneşli missss. Kahvaltımızı edip doğru tur şirketinin yolunu tutuyoruz. Her zamanki gibi derme çatma kayıktan yapılan teknemize bindik. Ama bu sefer biraz şanssızız. 3 çocuklu Çinli aile ile beraber çıkılan yolculuk baş ağrımıza sebep olsa da pek umursamıyoruz.

Katıldığımız turda gideceğimiz adalar; Malcapuya, Banana ve Bulog. İlk durağımız Malcapuya adası oldu.

Kendimizi denizin yumuşacık bembeyaz kumu ve adadaki sakinliğin keyfine bıraktık. Ta ki Çinli ailenin çocuklarının elinde kocaman deniz yıldızıyla oyuncak gibi oynadıklarını görünceye kadar. Neslihan görür görmez o oyuncak değil diye avaz avaz bağırarak ailenin yanına koşunca onlarda neye uğradıklarını şaşırdılar 🙂 Böylelikle deniz yıldızı ait olduğu yere dönerek, Çinlinin kurbanı olmaktan kurtuldu.

Deniz yıldızını koruma adına kısa bir gerginlik yaşanmış olsa da böyle bir adada sinirler hemen yatışıyor, adanın sessizliğine kendimizi bırakıyoruz. 1,5 saat deniz ve kuma doyduktan sonra Banana Adası için tekneye bindik. Burası da Malcapuya’ı aratmayacak kadar egzotik bir adaydı. Fakat burada ufak bir resort bulunuyor. Adaya ayak bastıktan kısa bir süre sonra balık, tavuk, pilav, salata ve içecekten oluşan menüyle öğlen yemeğimizi yedik.

Herkes bir kere hayal etmiştir. Hani öğle yemeğinden sonra bir rehavet, bir ağırlık çöker ya insana şimdi bir ağaç gölgesinde hamakta kestirsem diye. İşte bu hayal için ideal bir adadayız. Kumsalda sıra sıra palmiye ağaçlarının arasına kurulmuş hamaklar ve yemek sonrası bu hamaklarda turkuaz mavisi denize nazır şekerleme yapan “Gezgin Çift”. Herhalde gözünüzün önüne geldi.

Gelmediyse buyurun bizden bir resim 🙂

Ve son duraklama yapacağımız Bulog adası. Açıkçası Bulog Adası diğerlerine göre gölgede kalıyor. Adada denize girmek pek mümkün değil. Adanın özelliği 3 minik kara parçasından oluşmasıydı. En büyük olan kara parçasında büyük bir otel inşa edilmiş. Sanırız sezonundan olsa gerek kapalıydı.

Birbirinden güzel Coron adalarını ziyaret edip, bol bol güneşten vitamininizi alıp, enerji depolayıp tatilden 1 günümüzü daha eksiltmiş olduk.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

GEZGİN ÇİFT

Biz Orkun ve Neslihan. 2008 yılında hayatımızı birleştirdik. Ardından GEZGİN ÇİFT isimli web sitemizi kurarak gezilerimizi, anılarımızı buraya yazar olduk.

2014 yılında her ikimiz de mesleğimizi bırakıp tam zamanlı gezmeye karar verdik. Aradan geçen kısa bir süre sonra bizimle gezmek isteyenlere liderlik yaparak şimdi hem geziyor hem de gezdiriyoruz.

Hakkımızda daha fazla bilgi için BİZ KİMİZ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Yazılar
İLGİLİ

Coron Adası Gezilecek Yerler

Coron adası, Filipinler'in Busuanga adası olarak bilinen bir dalış...

Filipinlere Gitmek İçin 5 Neden

Asya kıtasının son yıllarda git gide popüleritesi artan ülke...

Filipinler Turu Satın Alırken Dikkat Edin

Filipinler Turları son yıllarda gittikçe popüler olmaya başladı. Hatta...

En Ucuz Yılbaşı Filipinler Turu

Her yıl gelenek haline getirdiğimiz Yılbaşı Filipinler Turu için...