Coron Adası Tapyas Tepesi

AsyaFilipinlerCoron Adası Tapyas Tepesi

Palawan’ın kuzeyinde nefes kesici manzaralara ev sahipliği yapan Coron Adasında ilk günümüz. Söylendiği gibi eşsiz manzaraya sahip adanın manzarasını ve gün batımını izlemek için vakit kaybetmeden Tapyas tepesine doğru heyecan içinde gidiyoruz.

Deniz seviyesinden 2000 fit yukarıdaki Tapyas dağına çıkmak hiç de kolay olmayacak ama etkileyici manzarayı görmek adına tırmanmaya başlıyoruz. 724 adet basamağı tırmandıktan sonra (hem de hiç dinlenmeden) tepeye nihayet ulaşabildik. 724 sayısını pek önemsemediğimizden olsa gerek su almaya gerek duymadık. Daha 200. merdivene gelmeden yaptığımız hayatı anlamakta çok gecikmedik. Ama dönsen de olmaz ki bunca merdiveni tırmandıktan sonra o yüzden istikamet mecbur tepeye

İşte 700. basamak ve Orkun’un pek bir yorulmuş hali

Tabi bu sırada sırtımızda iki fotoğraf makinesi, cüzdan, telefonlarımız ve ıvır zıvır için ayrı bir çanta daha olduğunu söylemeden geçemeyeceğiz. Sonuçta tepeye çıktığımızda inanılmaz bir yorgunluk vücudumuzu sarmış olsa da kalan enerjimizi fotoğraf çekmek için harcıyoruz. Coron adası ve çevre adaları arkamıza alıp muhteşem manzarada pozlarımızı verip videolarımızı çektikten sonra inişe geçiyoruz. Nede olsa her çıkışın bir inişi vardır. Ama bu iniş başka inişlere benzemiyor. Genellikle turistler bu tür ziyaretlerde outdoor ayakkabıları tercih etseler de bizim tercihimiz her ortam ve mekanda parmak arası terlik oluyor

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

GEZGİN ÇİFT

Biz Orkun ve Neslihan. 2008 yılında hayatımızı birleştirdik. Ardından GEZGİN ÇİFT isimli web sitemizi kurarak gezilerimizi, anılarımızı buraya yazar olduk.

2014 yılında her ikimiz de mesleğimizi bırakıp tam zamanlı gezmeye karar verdik. Aradan geçen kısa bir süre sonra bizimle gezmek isteyenlere liderlik yaparak şimdi hem geziyor hem de gezdiriyoruz.

Hakkımızda daha fazla bilgi için BİZ KİMİZ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Yazılar
İLGİLİ

Coron Adası Gezilecek Yerler

Coron adası, Filipinler'in Busuanga adası olarak bilinen bir dalış...

Filipinlere Gitmek İçin 5 Neden

Asya kıtasının son yıllarda git gide popüleritesi artan ülke...

Filipinler Turu Satın Alırken Dikkat Edin

Filipinler Turları son yıllarda gittikçe popüler olmaya başladı. Hatta...

En Ucuz Yılbaşı Filipinler Turu

Her yıl gelenek haline getirdiğimiz Yılbaşı Filipinler Turu için...