El Nido A C Tekne Turu

AsyaFilipinlerEl Nido A C Tekne Turu

El Nido’da 2. günümüz. Gece 10’da başlayıp sabah’a kadar durmak bilmeyen yağmur sayesinde gecemizi epey uykusuz geçirdik. Ama görevden kaçmak yok. Gezgin Çift olarak yeni bir maceraya atılmak üzere sabah erkenden uyanıp kahvaltımızı ettik. Bugünkü yolculuk A-C kombine turu. Bu kadar yağmur sonrası tur iptal olur mu olmaz mı diye aramızda konuşurken rehberimiz otele geldi. Otelle tur şirketinin arası 10 adım bu arada 🙂

Bizde tura çıkmayı garantilemiş olmanın heyecanı ile tekneye doğru yola koyulduk. Yağmurun etkisinden midir bilinmez bugün bizim haricimizde 2 tane Amerikalı kız vardı. Teknenin hareket etmesiyle birlikte yağmur tekrar başladı. Bizim şansımıza mıdır yoksa Allahın bir lütfu mudur, yıllardır ne zaman bir tura katılsak yağmur yağsa bile varacağımız her noktada yağmur diniyor.

İlk ziyaret ettiğimiz yer:
Secret Beach

Vardığımızda gözlerimiz kumsalı aradı ancak bir türlü bulamadık. Sonra yüze yüze kayaların arasından geçtikten sonra kumsala vardığımızda buranın neden Secret adında olduğunu idrak edebildik Kumsala varmadan önce teknenin demir attığı yer rengiyle, sıcaklığıyla aynı havuz gibiydi. Denizin sıcaklığı da tam bizlik olduğundan denizde vakit geçirmek, fotoğraf çekmek ve eğlenmek bir o kadar daha keyifli oluyor.

Helicopter Island

Snorkel yapmak için kısa bir süre durakladığımız noktaydı. Özelliği adanın helikopter şeklinde olması. Snorkel yaparken üzerimizde biriken kara bulut kütlesi moralimizi bozsa da hemen dağılmasıyla neşemiz tekrar yerine geldi. Secret ve Helicopter adaları karşılıklı.

Hidden Beach

Kireçtaşlarından oluşan oyukların içinden lagüne girer gibi su altındaki kayalara çarpmamaya dikkat ederek yavaş yavaş içeri doğru süzüldük ve gözlerimize inanamadığımız manzarayla karşı karşıyayız. Masamızı kumsalın en güzel yerine kurdurup yemeğimizi bir afiyet yedik. Yanımızda ki kızlar nasıl açlarsa bizim tabağımızdaki artıklara kadar yediler

Matinloc Shrine

Tur C’ nin son durağı Maticlon Shrine’deyiz. İskelede demir atıp adadaki kullanılmayan katolik kilisesinin etrafını gezip kireçtaşı kayalalıklarının doğal oluşumu ile merdiven şeklini alan kayaları tırmanarak boğazı ve manzarayı ayaklarımızın altına alıp doğanın doyumsuz güzelliğine karşı dinleniyoruz. Sıra lagünleri göremeye geldi.

Small Lagoon

Tekne lagünün içine giremediği için yüzerek gitmek zorunda kalıyoruz. Kayanın arasındaki ufak delikten yüzerek geçip adeta doğal havuzun içine giriyoruz. Lagünün etrafını çevreleyen bitki örtüsü yeşil ve mavinin birleşmesinin ihtişamı nı izleye izleye yüzmeye doyamadan ufak bir mağaraya ulaşıyoruz. Burada hep beraber soluklanıp tekrar tekneye yüzüyoruz.

Big Lagoon

Yüzmeye doyduğumuz için burada durmadık, lagünün içini tekneyle gezip ufak bir adaya gidip içeceklerimizi içip El Nido’ya geri dönüyoruz.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

GEZGİN ÇİFT

Biz Orkun ve Neslihan. 2008 yılında hayatımızı birleştirdik. Ardından GEZGİN ÇİFT isimli web sitemizi kurarak gezilerimizi, anılarımızı buraya yazar olduk.

2014 yılında her ikimiz de mesleğimizi bırakıp tam zamanlı gezmeye karar verdik. Aradan geçen kısa bir süre sonra bizimle gezmek isteyenlere liderlik yaparak şimdi hem geziyor hem de gezdiriyoruz.

Hakkımızda daha fazla bilgi için BİZ KİMİZ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Yazılar
İLGİLİ

Coron Adası Gezilecek Yerler

Coron adası, Filipinler'in Busuanga adası olarak bilinen bir dalış...

Filipinlere Gitmek İçin 5 Neden

Asya kıtasının son yıllarda git gide popüleritesi artan ülke...

Filipinler Turu Satın Alırken Dikkat Edin

Filipinler Turları son yıllarda gittikçe popüler olmaya başladı. Hatta...

En Ucuz Yılbaşı Filipinler Turu

Her yıl gelenek haline getirdiğimiz Yılbaşı Filipinler Turu için...